Putujemo na Antartik

Djeca starije skupine pokazuju veliki interes za načinom života Eskima te je od jednog videa nastala lavina znatiželje i istraživanja. Razvoj pamćenja djece poticale smo igranjem igara memorije u jutarnjem krugu. Igrom su djeca učila čekati na red, pratiti igru, pamtiti sličice, ali i uočavati detalje na sličicama. U moru dječjih potanja, izdvaja se ono: “Zašto pingvinima nije hladno u tako hladnom moru?”. Odgovor na to pitanje dobili smo pokusom u kojem su djeca pastelama bojala pingvina te špricala vodu na rad. Odgovor leži u masnoj koži koju pingvin ima koja je ne dozvoljava da ohladi tijelo. Dječja potreba za kretanjem zadovoljena je nizom natjecateljskih igara. Najveći interes djece izazvala je igra u kojoj su u što kraćem roku, ograničenog pokreta morali stići na cilj, oponašajući hod pingvina. Također, djeci su ponuđene aktivnosti bacanja i gađanja te su tako laganom lopticom morali srušiti toranj od čaša. U svakodnevnim aktivnostima primijetile smo interes djece za matematiku pa smo odlučile ponuditi im različite aktivnosti kako bismo zadovoljile njihovu potrebu za učenjem, produbile interes, ali i pružile im mogućnost da svojim prijateljima otkriju svijet brojeva i drugih predmatematičkih vještina. Zadaci koji su postavljeni pred njih, povezani su sa tjednom temom kako bi zadržali dječji interes i koncentraciju. Odgojiteljice Dora Banoža i Matea Živatović

https://drive.google.com/file/d/1E29PzaDozYddL1wiYETY7HE8DomZO6Jh/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1E3jZUXvy9qX4jMH_S-3W3F-_PeRaz4TZ/view?usp=sharing